
guoda.aleksandraviciute activity
5 Articles Written Last Month
0 0 0 0 0 0 0
Ką daryti, jei mano užsakymas sugadintas transportavimo metu?
Jei jūsų užsakyta prekė atvyko pažeista, per 14 dienų nuo prekės gavimo galite ją grąžinti ir atgauti pinigus. Pirmiausia, nufotografuokite: 1. Gautą prekę 2. Defektus 3. Originalią pakuotę, kurioje prekė buvo pristatyta 4. Pakuotę, kurią naudosite prekei grąžinti Tuomet užpildykite grąžinimo formą . Kai pateiksite formą, el. paštu gausite išsami...
0 min reading timeKą daryti, jei gavau sugadintą prekę?
Jei gavote pažeistą prekę ir nuo produkto gavimo dar nepraėjo 14 dienų, galite ją grąžinti užpildę grąžinimo formą . Jei grąžinama prekė yra tokios pat būklės, kokios ją gavote, pinigų grąžinimas į jūsų sąskaitą bus atliktas per 5-10 darbo dienų....
0 min reading timeKaip pakeisti siuntos gavėjo adresą?
Norėdami pakeisti siuntos gavėjo adresą, nedelsdami kreipkitės į mūsų klientų aptarnavimo skyrių iš el. pašto adreso, kuris buvo naudotas užsakymui pateikti....
0 min reading timeKiek dienų turiu grąžinti prekę?
Grąžinimo laikotarpis yra 14 dienų. Šis 14 dienų laikotarpis pradedamas skaičiuoti kitą dieną po to, kai gaunate prekę....
0 min reading timeKodėl mano siunta dar neišsiųsta?
Suprantame, jog nemalonu, kuomet vėluojama išsiųsti siuntą. Štai kelios priežastys, kodėl jūsų RRR.LT siunta gali vėluoti, ir kokių veiksmų galite imtis: Svarbi pastaba: RRR.LT yra platforma, jungianti automobilių dalių pirkėjus ir pardavėjus. Mes nesirūpiname siuntimu; kiekvienas atskiras pardavėjas yra atsakingas už jūsų užsakytų dalių siuntim...
1 min reading timeKodėl užsakydamas daugiau nei 1 dalį už pristatymą moku atskirai?
Kelioms prekėms taikomi atskiri pristatymo mokesčiai, nes jos siunčiamos iš skirtingų vietų ir (arba) yra skirtingo dydžio ir svorio, todėl skiriasi pristatymo išlaidos....
0 min reading timeGrąžinimo prašymai pasibaigus 14 dienų garantijos laikotarpiui
Suprantame, kad aplinkybės gali pasikeisti, ir jūs galite norėti grąžinti prekę pasibaigus standartiniam 14 dienų grąžinimo laikotarpiui. Štai ką turite žinoti apie mūsų taisykles: Standartinė grąžinimo politika Pagal mūsų standartinę grąžinimo politiką prekę galima grąžinti per 14 dienų nuo užsakymo gavimo. Šis terminas skirtas tam, kad turėtumėt...
0 min reading timeAr siunčiate prekes į užsienį?
Šiuo metu prekes pristatome tik į Europos Sąjungos žemyninės dalies šalis. Štai sąrašas šalių, į kurias galimas pristatymas : Airija Austrija Belgija Bulgarija Čekija Danija Estija Graikija Ispanija Italija Kroatija Latvija Lenkija Lietuva Liuksemburgas Nyderlandai Portugalija Prancūzija Rumunija Slovakija Slovėnija Suomija Švedija Vengrija Vokiet...
0 min reading timeKiek kainuoja pristatymas?
Siuntimo kaina priklauso nuo pristatymo lokacijos, siuntimo būdo, siuntos dydžio bei svorio. Tikslią siuntimo kainą galite sužinoti užsakymo metu, prieš apmokėdami prekes....
0 min reading timeKaip užtikrinate naudotų automobilių dalių kokybę?
Bendradarbiaujame su patikimais tiekėjais ir metalo laužo supirktuvėmis, kurie laikosi kokybės reikalavimų. Taip pat pateikiame išsamius aprašymus ir nuotraukas, kuriose aiškiai matyti detalių būklė, įskaitant ir visus esamus trūkumus. Daugiau informacijos galite rasti čia ....
0 min reading timeKokios yra atsiskaitymo galimybės?
RRR.LT siekiame, kad apsipirkimas internetu būtų kuo sklandesnis ir patogesnis, todėl siūlome platų apmokėjimo būdų pasirinkimą. Štai keletas populiariausių apmokėjimo būdų, kuriuos priimame: Mokėjimas internetu per jūsų banką: Greitas ir saugus būdas atsiskaityti naudojantis jūsų internetinės bankininkystės paskyra. Mokėjimas kortele: Priimame mo...
0 min reading timeKą daryti, jei gavau sudaužytą stiklą?
Jei gavote sudaužytą stiklą, užpildykite grąžinimo formą ir kreipkitės į mūsų klientų aptarnavimo skyrių , pateikdami nuotraukas ir papildomą informaciją....
0 min reading timePrieš užsakant
RRR.LT automobilių dalių būklė: Naujos ir naudotos Naudotų detalių kokybės užtikrinimas RRR.LT RRR.LT Prekių grąžinimas bei garantija Tinkamos dalies paieška RRR.LT Jei turite klausimų apie dalį Kaip sukurti paskyrą? ...
0 min reading timeAr grąžinus prekę grąžinamas ir aptarnavimo mokestis?
Paslaugų mokesčiai negrąžinami, net jei grąžinate prekę. Šie mokesčiai padengia jau suteiktų paslaugų išlaidas. Daugiau informacijos rasite čia ....
0 min reading timeAr siūlote kokių nors nuolaidų arba akcijų?
RRR.LT daugiausia dėmesio skiria konkurencingoms kainoms ir aukštos kokybės produktams. Nors šiuo metu nesiūlome nuolaidų ar akcijų, stengiamės užtikrinti geriausią įmanomą kainos ir kokybės santykį. Atkreipkite dėmesį, kad kiekvienas pardavėjas pats nustato savo kainas, todėl, deja, negalime jų vardu siūlyti nuolaidų ar derėtis dėl mūsų platformo...
0 min reading timeKaip užsiprenumeruoti jūsų naujienlaiškį?
Norėdami gauti mūsų naujienas tiesiai į savo el. pašto dėžutę, eikite į RRR.LT svetainę ir puslapio apačioje užpildykite trumpą prenumeratos formą. ...
0 min reading timeKodėl užsakymas buvo apmokestintas du kartus?
Dvigubas mokestis gali būti imamas dėl laikino autorizacijos sustabdymo, apdorojimo klaidų arba vėluojančių atnaujinimų. Patikrinkite savo banko išrašą, ar nėra rezervuotų sumų, ir nedelsdami kreipkitės į mūsų klientų aptarnavimo skyrių , nurodydami užsakymo numerį ir mokėjimo informaciją....
0 min reading timeKodėl mano užsakymas sistemoje pažymėtas kaip pristatytas, nors jis nebuvo pristatytas?
Jei jūsų užsakymas pažymėtas kaip pristatytas, bet jo negavote, atlikite šiuos veiksmus: 1. Patikrinkite aplinką: pasidairykite aplink savo sklypą, pasiklauskite kaimynų, pastato administracijos. 2. Patikrinkite siuntos sekimo informaciją: Neregistruoti vartotojai: Jei užsakymą pateikėte kaip svečias, siuntos sekimo nuorodą rasite jos išsiuntimą p...
0 min reading timeAr galiu grąžinti naudotą dalį, jei persigalvoju?
Taip, naudotą dalį galite grąžinti per 14 dienų nuo jos gavimo, jei ji yra tokios pat būklės, kokios buvo atvežta. Užpildykite grąžinimo formą ....
0 min reading timeUžsakymų straipsniai
Kaip pateikti užsakymą? Užsakymo atšaukimas Ar galiu pirkti be PVM? ...
0 min reading timeAr suteikiate garantiją?
RRR.LT užtikrina savo siūlomų produktų kokybę. Suprantame, kaip svarbu, kad pirkdami būtumėte ramūs, todėl atrinktoms prekėms suteikiame garantiją. Prašome susipažinti su mūsų prekių grąžinimo politika ....
0 min reading timeKą daryti, jei gavau ne tą prekę?
Jei gavote netinkamą prekę ir dar nepraėjo 14 dienų nuo prekės gavimo, galite ją grąžinti užpildę grąžinimo formą . Jei grąžinama prekė yra tokios pat būklės, kokios ją gavote, pinigai bus grąžinti į jūsų sąskaitą per 5-10 darbo dienų....
0 min reading timeAr galiu pirkti be PVM?
Tai, ar RRR.LT galite pirkti be PVM, priklauso nuo kelių veiksnių, visų pirma nuo jūsų gyvenamosios vietos ir nuo to, ar perkate kaip įmonė, ar kaip fizinis asmuo. Čia pateikiamas suskirstymas: 1. Jūsų vieta ir pardavėjo vieta Klientas Lietuvoje, pardavėjas Lietuvoje: PVM įskaičiuotas į rodomą kainą. Pirkėjas Lietuvoje, pardavėjas kitoje ES šalyj...
1 min reading timeAtskirų pristatymo mokesčių taikymas už kelias dalis
Užsisakydami kelias dalis iš RRR.LT galite pastebėti atskirus pristatymo mokesčius. Štai kodėl: Skirtingos detalių lokacijos: Automobilių dalys tiekiamos iš įvairių pardavėjų ir sandėlių visoje Lietuvoje ir kituose regionuose. Jei užsakote kelias dalis, jos gali būti siunčiamos iš skirtingų vietų, todėl gali būti taikomi atskiri pristatymo mokesči...
0 min reading timeAr galiu pirkti be PVM?
Taip! Norėdami pirkti be PVM, turite pažymėti langelį, kad perkate kaip įmonė, ir įvesti reikiamus įmonės duomenis. Ši informacija turi būti pateikta užsakymo proceso skiltyje „Pristatymo adresas“....
0 min reading timeKokios jūsų klientų aptarnavimo skyriaus darbo valandos?
Nuo pirmadienio iki penktadienio, nuo 8 iki 17 val....
0 min reading timeAr sugrąžinus prekę yra grąžinamas ir pristatymo mokestis?
Taip, pristatymo mokestis grąžinamas, kai grąžinate visas prekes, kurias užsisakėte iš to paties pardavėjo. Jei užsisakėte vieną prekę iš vieno pardavėjo ir ją grąžinote, pristatymo mokestis bus grąžintas. Jei iš to paties pardavėjo užsisakėte dvi prekes ir grąžinate tik vieną prekę, pristatymo mokestis negrąžinamas. Daugiau informacijos apie tai,...
0 min reading timeKą daryti, jei kyla problemų dėl pristatymo?
Jei susiduriate su problemomis dėl pristatymo (pažeista pakuotė, trūkstamos prekės, vėlavimas ir pan.), nedelsdami susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo skyriumi . Pateikite savo užsakymo numerį ir išsamią informaciją apie problemą, ir mes pasistengsime ją išspręsti....
0 min reading timeUžsakymo atšaukimas
Tai, ar galite atšaukti užsakymą, priklauso nuo jo apdorojimo būsenos. Jei užsakymas dar nebuvo apdorotas ir išsiųstas, galbūt galėsite atlikti pakeitimus. Kaip atšaukti užsakymą, jeigu turite paskyrą Norėdami atšaukti užsakymą, atlikite šiuos paprastus veiksmus: 1. Eikite į savo paskyros skyrių „Mano užsakymai“. 2. Pasirinkite užsakymą, kurį nori...
1 min reading timeAr galiu pakeisti arba atšaukti užsakymą?
Galite pakeisti arba atšaukti užsakymą, jei jis dar nebuvo apdorotas ir išsiųstas. Čia rasite daugiau informacijos apie užsakymo atšaukimą. ...
0 min reading timeAr galima su kuo nors pasikalbėti?
Norėdami užtikrinti, kad turėtume visą reikiamą informaciją, kad galėtume greitai ir veiksmingai išspręsti jūsų problemą, rekomenduojame susisiekti su mumis . Nurodykite išsamią informaciją apie savo užklausą, pavyzdžiui, užsakymo numerį, problemos aprašymą ar bet kokią kitą papildomą informaciją. Tai leis mūsų komandai nuodugniai ištirti jūsų si...
0 min reading timeAr jūsų dalys yra naujos, ar naudotos?
RRR.LT pirmiausia siūlome naudotas automobilių dalis, o kiekvienos dalies būklė aiškiai nurodyta jos aprašyme. Taip pat turime atrinktų naujų automobilių dalių atsargų. Daugiau informacijos galite rasti čia . ...
0 min reading timePrekių ir pinigų grąžinimo klausimai
Kiek dienų turiu grąžinti prekę? Ar galiu grąžinti naudotą dalį, jei persigalvoju? Nepriėmiau siuntos, kada man bus grąžinti pinigai? Kada man bus grąžinti pinigai? Ką daryti, jei gavau ne tą prekę? Ką daryti, jei gavau sugadintą prekę? Ką daryti, jei gavau sudaužytą stiklą? Ką daryti, jei baigėsi 14 dienų garantija, bet noriu grąžinti prekę? Ko...
0 min reading timePristatymų instrukcijos
RRR.LT prekių pristatymo būdai Pristatymo išlaidos RRR.LT: išsami informacija Atskirų pristatymo mokesčių taikymas už kelias dalis RRR.LT Siuntų pristatymo terminai Siuntos sekimas Kodėl mano siunta dar neišsiųsta? Vežimo metu sugadintos prekės: Kaip elgtis Kodėl mano užsakymas pažymėtas kaip pristatytas, nors jis nebuvo pristatytas? ...
0 min reading timeKiek laiko trunka pristatymas?
Pristatymo laikas priklauso nuo lokacijos, pasirinkto pristatymo būdo ir kitų veiksnių. Nors apytikslis pristatymo laikas pateikiamas užsakymo metu, atkreipkite dėmesį, kad jis yra apytikslis ir negarantuojamas....
0 min reading timeAr norėdamas pirkti jūsų platformoje turiu susikurti paskyrą?
Ne, įsigyti prekes galite ir be paskyros, tačiau primygtinai rekomenduojame ją susikurti patogesniam apsipirkimui. Turėdami paskyrą lengvai pasieksite savo užsakymų istoriją, siuntų sekimą, galėsite išsaugoti pageidaujamus prekių pristatymo adresus bei tvarkyti kitą informaciją. Daugiau informacijos apie tai, kaip pateikti užsakymą su paskyra arba...
0 min reading timeAr grąžinus prekę grąžinamas pristatymo mokestis?
Suprantame, kad jums gali kilti klausimų dėl pristatymo mokesčio grąžinimo grąžinant prekę. Čia pateikiama mūsų politikos apžvalga: Kada grąžinamas pristatymo mokestis Pilnas užsakymo grąžinimas: Jei grąžinsite visas iš to paties pardavėjo užsakytas dalis, bus grąžintas pirminis tų daų pristatymo mokestis. Taip yra todėl, kad grąžinamas visas užs...
0 min reading timePrieš užsakant DUK
Ar jūsų dalys yra naujos, ar naudotos? Kaip užtikrinate naudotų automobilių dalių kokybę? Ar suteikiate garantiją? Kaip išsirinkti man tinkamą dalį? Kaip gauti papildomos informacijos apie dalį? Kokia yra jūsų grąžinimo politika? Ar siūlote kokių nors nuolaidų arba akcijų? Kokios yra atsiskaitymo galimybės? Kodėl turiu mokėti paslaugų mokestį?...
0 min reading timeNaudotų detalių kokybės užtikrinimas RRR.LT
Suprantame, kad naudotų automobilių dalių pirkimas gali sukelti neaiškumų. RRR.LT imamės priemonių, kad užtikrintume, jog mūsų siūlomos naudotos dalys būtų kokybiškos ir atitiktų jūsų lūkesčius. 1. Patikimi detalių tiekėjai Bendradarbiaujame su patikimais pardavėjais, kurie laikosi mūsų kokybės standartų. Prieš patekdamos į prekybą, naudotos dalys...
0 min reading timeAr teikiate live chat paslaugą?
Deja, šiuo metu RRR.LT nesiūlo live chat pagalbos....
0 min reading timeNepriėmiau siuntos, kada man bus grąžinti pinigai?
Gavę grąžintą siuntą ir patvirtinę, kad ji yra originalios būklės, pinigų grąžinimo procedūrą atliksime per 5-10 darbo dienų. Jei matote, kad siuntinys sugrįžo pas pardavėją, ir per nurodytą laiką negavote pinigų grąžinimo, siūlome susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo skyriumi ....
0 min reading timeKokia yra jūsų grąžinimo politika?
Siekiame, kad jaustumėtės visiškai ramūs pirkdami pas mus, tad jei dėl kokių nors priežasčių nesate patenkinti preke, galite ją grąžinti per 14 dienų nuo jos gavimo ir atgauti pinigus. Daugiau informacijos rasite čia ....
0 min reading timeNaudotų dalių grąžinimas: persigalvojimo politika
RRR.LT suprantame, kad kartais galite persigalvoti dėl pirkimo. Norime būti aiškūs dėl mūsų naudotų dalių grąžinimo politikos. Ar galiu grąžinti naudotą dalį, jei persigalvojau? Paprastai taip, galite grąžinti naudotą dalį per 14 dienų nuo jos gavimo, jei tiesiog persigalvojote, su sąlyga, kad bus įvykdytos šios sąlygos: Originali būklė: Naudota d...
1 min reading timeKodėl mano užsakymas buvo atšauktas?
Jūsų užsakymas galėjo būti atšauktas dėl mokėjimo problemų, produkto nebuvimo, neteisingos informacijos, įtariamo sukčiavimo arba jūsų prašymu....
0 min reading timeUžsakymai
Kaip pateikti užsakymą? Kaip pakeisti siuntos gavėjo adresą? Kaip pakeisti el. pašto adresą? Kaip gauti sąskaitą faktūrą? Kodėl mano užsakymas pažymėtas kaip neapmokėtas? Kodėl užsakymas buvo apmokestintas du kartus? Ar galiu pakeisti arba atšaukti užsakymą? Kodėl mano užsakymas buvo atšauktas? Ar galiu pirkti be PVM? ...
0 min reading timePaslaugos mokesčio grąžinimas: Kada tikėtis?
RRR.LT aptarnavimo mokesčiais padengiamos išlaidos, susijusios su jūsų užsakymo apdorojimu ir tvarkymu. Šie mokesčiai yra atskirti nuo pristatymo išlaidų ir ne visada grąžinami, kai grąžinate prekę. Toliau pateikiama informacija apie tai, kada galite tikėtis aptarnavimo mokesčio grąžinimo: Kada paslaugos mokestis GRĄŽINAMAS Užsakymai grynaisiais p...
0 min reading timeKada man bus grąžinti pinigai?
Jei grąžinate dalį per 14 dienų grąžinimo laikotarpį ir ji yra tokios pat būklės, kokios ją gavote, galite susigrąžinti pinigus. Pinigų grąžinimo procesas gali užtrukti 5-10 darbo dienų....
0 min reading timeTemos
Prieš užsakant instrukcijos Užsakymų instrukcijos Pristatymo instrukcijos Prekių ir pinigų grąžinimo instrukcijos...
0 min reading timePristatymas
Ar siunčiate prekes į užsienį? Kokie yra siuntos pristatymo būdai? Kiek kainuoja pristatymas? Kodėl užsakydamas daugiau nei 1 dalį už pristatymą moku atskirai? Kiek laiko trunka pristatymas? Kaip sekti savo užsakymą? Kodėl mano prekė dar neišsiųsta? Ką daryti, jei kyla problemų dėl pristatymo? Ką daryti, jei mano užsakymas sugadintas transportavim...
0 min reading timeKaip išsirinkti man tinkamą dalį?
Tinkamą dalį galite rasti naudodamiesi mūsų svetainės paieškos funkcija: naršykite pagal kategoriją, savo transporto priemonės markę, modelį, metus. Tai padės rasti idealiai jums tinkančią detalę....
0 min reading timeKaip pakeisti el. pašto adresą?
Deja, šiuo metu pakeisti su jūsų paskyra susijusio el. pašto adresą nėra įmanoma. Jei norite naudoti kitą el. pašto adresą, turėsite susikurti naują paskyrą. Jei užsakymą pateikėte naudodami netinkamą el. pašto adresą ir jums reikia informacijos apie tą užsakymą, kreipkitės į mūsų klientų aptarnavimo skyrių . Kad padėtumėte mums greitai surasti jū...
0 min reading timeKaip gauti sąskaitą faktūrą?
Pirkimo metui pažymėkite langelį „Verslo klientas (reikia sąskaitos faktūros)“ ir užpildykite reikiamą informaciją. Tada sąskaita faktūra bus prieinama jūsų paskyroje. Jei užsakymo metu nepažymėsite, jog sąskaita faktūra yra reikalinga, vėliau jos prašyti negalėsite....
0 min reading timeKaip pateikti užsakymą?
Užsakymą RRR.LT galite pateikti išsirinkę bei į pirkinių krepšelį įtraukę norimas prekes ir perėję per apmokėjimo procesą, kuriame pateiksite gavėjo adresą bei apmokėjimo informaciją. Daugiau informacijos apie tai, kaip pateikti užsakymą, rasite čia ....
0 min reading timeKaip ištrinti savo paskyrą?
Norėdami ištrinti savo paskyrą, turite kreiptis į mūsų klientų aptarnavimo skyrių ....
0 min reading timeKodėl turiu mokėti paslaugų mokestį?
Paslaugų mokesčiais padengiamos išlaidos, susijusios su konkrečios paslaugos teikimu, pvz: 14 dienų nemokamas prekių grąžinimas, grąžinamos prekės siuntimo išlaidos, klientų aptarnavimo skyriaus pagalba bei saugus atsiskaitymas. Paslaugų mokesčio kainodara: Paslaugų mokesčio bazinis tarifas yra 1,5 % nuo viso krepšelio sumos. Minimalus mokestis...
0 min reading timeApie mus
Taisyklės Privatumo politika Apie mus Prekiaukite ...
0 min reading timeJei turite klausimų apie dalį
Norime užtikrinti, kad turėtumėte visą reikiamą informaciją, kad galėtumėte priimti pagrįstus sprendimus dėl perkamų dalių. Jei reikia daugiau informacijos apie detalę, kreipkitės tiesiogiai į atitinkamos prekės pardavėją. Pardavėjo kontaktinius duomenis rasite atlikę šiuos paprastus veiksmus: 1. Spustelėkite Pardavėjo pavadinimą, esantį virš gam...
0 min reading timeKaip pateikti užsakymą?
Pateikti užsakymą RRR.LT yra paprasta. Jums reikalingos automobilio dalies galite ieškoti įvesdami savo automobilio duomenis arba dalies numerį. Suradę dalį, pridėkite ją į krepšelį ir pereikite prie užsakymo. Štai žingsniai, kaip pateikti užsakymą RRR.LT 1. Eikite į RRR.LT svetainę. 2. Paieškos juostoje įveskite savo automobilio markę, modelį ir ...
0 min reading timeKodėl pardavėjas nepatvirtina mano grąžinimo? (Ginčas)
Yra kelios priežastys, kodėl pardavėjas gali nepatvirtinti grąžinimo ginčo atveju. Šį el. laišką gausite, jei pardavėjas iškels ginčą dėl jūsų grąžinimo: Svarbu prisiminti, kad ginčai kyla, kai nesutariama dėl grąžinimo. Štai keletas dažniausiai pasitaikančių priežasčių: Priežastys, dėl kurių pardavėjas gali nepatvirtinti grąžinimo, dėl kurio kyl...
1 min reading timeKaip sukurti paskyrą?
Susikurti paskyrą RRR.LT yra greita ir paprasta. Štai kaip: 1. Eikite į RRR.LT svetainę. 2. Spustelėkite mygtuką „Prisijungti“, esantį viršutiniame dešiniajame puslapio kampe. 3. Spustelėkite „Registruokitės dabar“ 4. Užpildykite registracijos formą, nurodydami savo informaciją: vardą, pavardę, el. pašto adresą ir slaptažodį. Prieš pateikdami form...
0 min reading timeKokie yra siuntos pristatymo būdai?
RRR.LT siūlo pristatymą į namus per pasirinktą kurjerių tarnybą (DPD, UPS, GLS, Schenker, Venipak, FedEx, Geodis, FanCourier), pristatymą į siuntų savitarnos terminalus ar surinkimo punktus ir atsiėmimą vietoje. Konkrečios galimybės ir prieinamumas gali skirtis priklausomai nuo jūsų vietovės ir užsakomų prekių....
0 min reading timeKą daryti, jei baigėsi 14 dienų garantija, bet noriu grąžinti prekę?
Deja, pasibaigus 14 dienų garantijos terminui prekių grąžinimas nėra galimas. Mūsų grąžinimo taisyklėse nurodyti konkretūs grąžinimo terminai, ir mes negalime daryti išimčių. Tokiu atveju, siūlome susisiekti tiesiogiai su pardavėju ir galbūt susitarti dėl grąžinimo ne per mūsų platformą....
0 min reading timeKaip susisiekti su klientų aptarnavimo skyriumi?
Mes padėsime! Jei turite klausimų, rūpesčių ar jums reikia pagalbos dėl užsakymo, mūsų klientų aptarnavimo komanda yra pasirengusi jums padėti....
0 min reading timePrivatumo politika
BENDRA INFORMACIJA UAB „Ovoko“ šia privatumo politika (toliau – Privatumo politika) siekia informuoti Jus apie asmens duomenų tvarkymą ir Jūsų, kaip duomenų subjekto, teises. Privatumo politikoje pateikiama informacija yra aktuali Jums naršant interneto svetainėje rrr.lt (toliau – interneto svetainė) ir naudojantis joje teikiamomis paslaugomis, ne...
14 min reading timeApie mus
Susipažinkite su RRR.LT pasižiūrėję šį trumpą video: RRR.LT - tai ne vienerius metus rinkoje sėkmingai veikianti ir daugelį autolaužynų vienijanti elektroninė autodalių duomenų bazė kuri leidžia ieškoti ir pirkti naudotas automobilių dalis. Profesionalūs sprendimai, inovatyvios idėjos ir modernios technologijos padėjo užsitikrinti lyderio pozi...
1 min reading timePristatymo išlaidos RRR.LT: išsami informacija
RRR.LT siekiame skaidriai nurodyti siuntimo išlaidas, tačiau tai nėra taip paprasta, kaip pateikti detalės kainą. Jūsų užsakymo pristatymo kaina priklauso nuo kelių svarbių veiksnių: Veiksniai, darantys įtaką pristatymo išlaidoms Siuntos gavėjo šalis: Siuntimo išlaidos priklauso nuo kelių veiksnių, įskaitant atstumą tarp pirkėjo ir pardavėjo ir to...
0 min reading timeRRR.LT prekių pristatymo būdai
RRR.LT siūlome įvairias pristatymo galimybes, kad automobilių dalys jus pasiektų efektyviai. Pristatymo vietos Šiuo metu pristatome į žemyninę Europos Sąjungą, įskaitant: Austriją Belgiją Bulgariją Kroatiją Čekiją Daniją Estiją Suomiją Prancūziją Vokietiją Graikiją Vengriją Airiją Italiją Latviją Lietuvą Liuksemburgą Nyderlandus Lenkiją Portuga...
1 min reading timeSiuntos sekimas
Štai keli būdai, kaip galite gauti naujausią informaciją apie savo siuntos būseną: 1. Prisijungę prie savo RRR.LT paskyros Patogiausias būdas sekti savo užsakymą - prisijungti prie savo RRR.LT paskyros. Štai kaip tą padaryti: 1) Prisijunkite: Eikite į RRR.LT svetainę ir prisijunkite prie savo paskyros naudodami savo vartotojo vardą ir slaptažodį....
1 min reading timeKą turėčiau daryti, jei pardavėjas nepatvirtino mano grąžinimo? (Gavau el. laišką, kad pinigų grąžinimas sustabdytas)
Jei pinigų grąžinimas buvo sustabdytas, mūsų klientų aptarnavimo skyrius išnagrinės jūsų atvejį ir susisieks su jumis, kai tik turės daugiau informacijos....
0 min reading timeRRR.LT Prekių grąžinimas bei garantija
RRR.LT suprantame patikimų naudotų dalių svarbą, todėl visoms mūsų prekėms suteikiame 14 dienų garantiją , kuri prasideda kitą dieną po užsakymo gavimo. Pagrindiniai mūsų garantijos ir grąžinimo politikos punktai 14 dienų pinigų grąžinimo garantija: Per 14 dienų nuo pristatymo dienos galite grąžinti prekę ir atgauti sumokėtus pinigus. Grąžinamų ...
1 min reading timeKodėl pardavėjas nepatvirtino mano grąžinimo? (Ginčas)
Yra kelios priežastys, kodėl pardavėjas gali užginčyti pinigų grąžinimą. Svarbu prisiminti, kad ginčai kyla, kai nesutariama dėl grąžinimo. Priežastys, dėl kurių pardavėjas gali nepatvirtinti grąžinimo: Nesutarimas dėl grąžinimo priežasties Prekė grąžinama neoriginalios būklės Prekė nebuvo grąžinta Prekė grąžinama nepilnos komplektacijos Prekė bu...
0 min reading timeKodėl mano prekė dar neišsiųsta?
Siuntos išsiuntimas gali vėluoti dėl keleto priežasčių, įskaitant užsakymo apdorojimo laiką, prekių prieinamumą, mokėjimo patikrinimą arba kitas nenumatytas aplinkybes. Patikrinkite savo užsakymo būseną internetu arba susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo skyriumi , kuris suteiks daugiau informacijos. Atkreipkite dėmesį, kad pardavėjai gali užt...
0 min reading timeRRR.LT automobilių dalių būklė: Naujos ir naudotos
RRR.LT siūlome platų naudotų dalių pasirinkimą. Suprantame, kad dalies būklė yra labai svarbus veiksnys perkant, todėl tai aiškiai nurodoma kiekvieno gaminio aprašyme. Naujos detalės Mūsų sistemoje rasite ir visiškai naujų dalių. Šios dalys yra nenaudotos ir puikios būklės. Jei dalis yra nauja, tai bus aiškiai nurodyta gaminio pavadinime ir aprašy...
1 min reading timeVežimo metu sugadintos prekės: Kaip elgtis
Jūsų užsakymai yra pakuojami labai kruopščiai tam, kad būtų pristatyti puikios būklės. Tačiau, nepaisant visų pardavėjo pastangų, kartais prekės gali būti pažeistos gabenimo metu. Jei gavote pažeistą siuntą, atlikite šiuos veiksmus: 1. Pristatymo metu apžiūrėkite pakuotę Prieš priimdami siuntą iš vežėjo, atidžiai apžiūrėkite, ar ant jos nėra pažei...
1 min reading timeRRR.LT Siuntų pristatymo terminai
Suprantame, kad nekantraujate gauti savo užsakymą, todėl norime suteikti aiškią informaciją apie pristatymo terminus. Svarbu atminti, kad pristatymo laikas yra apytikslis ir faktinę pristatymo datą gali lemti keletas veiksnių. Veiksniai, turintys įtakos pristatymo laikui Siuntos gavėjo šalis : Atstumas tarp pardavėjo ir jūsų pristatymo adreso ...
1 min reading timeKaip sekti savo užsakymą?
Jei užsakymą pateikėte kaip neregistruotas vartotojas, sekimo nuoroda bus pateikta siuntimo patvirtinimo el. laiške. Jei pirkote kaip registruotas vartotojas, savo užsakymą galite sekti dviem būdais: Per el. laiške gautą prekių išssiuntimo patvirtinimą - jame rasite siuntos sekimo nuorodą. Prisijungę prie savo paskyros mūsų svetainėje, spustelėj...
0 min reading timeKaip gauti papildomos informacijos apie dalį?
Siūlome susisiekti tiesiogiai su pardavėju, nes papildomos informacijos apie automobilių dalis neturime. Pardavėjo kontaktinius duomenis rasite skelbime. Jei turite klausimų apie dalį, ieškokite čia ....
0 min reading timeTaisyklės
Sąvokos ir apibrėžimai: Platforma – interneto svetainė adresu www.rrr.lt , priklausanti UAB „Ovoko“, įmonės kodas 304401253, buveinės adresas: Žirmūnų g. 70–701, LT-09124 Vilnius, Lietuva, PVM mokėtojo kodas LT100010771516, įregistruota Lietuvos Respublikos juridinių asmenų registre. Paslaugų teikėjas – UAB „Ovoko“, teikianti Platformą Pardavėjams...
9 min reading timeKodėl mano užsakymas pažymėtas kaip pristatytas, nors jis nebuvo pristatytas?
Apmaudu, kuomet užsakymas pažymėtas kaip pristatytas, bet iš tikrųjų jo negavote. Štai kas galėjo nutikti ir ką galite padaryti tokiu atveju: Galimos priežastys Neteisingas adresas: Patikrinkite, ar jūsų nurodytas pristatymo adresas yra tikslus. Krovinys galėjo būti nepristatytas dėl rašybos klaidų ar pasenusios informacijos. Pristatymas į kaimyn...
1 min reading timeTinkamos dalies paieška RRR.LT
Suprantame, kad kartais gali būti sudėtinga rasti tinkamą dalį savo transporto priemonei. RRR.LT siūlome kelis būdus, kaip padėti jums rasti tinkamiausią detalę: 1. Paieškos funkcijos naudojimas Mūsų svetainėje esanti paieškos funkcija yra greičiausias būdas rasti konkrečią dalį. Štai kaip ja efektyviai naudotis: Reikšminiai žodžiai: Paieškos juo...
1 min reading timePrekių ir pinigų grąžinimo instrukcijos
Naudotų dalių grąžinimas: persigalvojimo politika Grąžinimo prašymai pasibaigus 14 dienų garantijos laikotarpiui Kodėl pardavėjas nepatvirtina mano grąžinimo? (Ginčas) Ar grąžinus prekę grąžinamas pristatymo mokestis? Paslaugos mokesčio grąžinimas: Kada tikėtis? ...
0 min reading timeKodėl mano užsakymas pažymėtas kaip neapmokėtas?
Šiuo metu jūsų užsakymas pažymėtas kaip neapmokėtas, nes mokėjimo procesas nebuvo sėkmingai užbaigtas. Nesijaudinkite, iš jūsų dar nebuvo išskaičiuotas mokestis. Galite lengvai pakartoti užsakymą apsilankę mūsų svetainėje ir užbaigę mokėjimą....
0 min reading time