Yra kelios priežastys, kodėl pardavėjas gali nepatvirtinti grąžinimo ginčo atveju.
Šį el. laišką gausite, jei pardavėjas iškels ginčą dėl jūsų grąžinimo:
Svarbu prisiminti, kad ginčai kyla, kai nesutariama dėl grąžinimo. Štai keletas dažniausiai pasitaikančių priežasčių:
Priežastys, dėl kurių pardavėjas gali nepatvirtinti grąžinimo, dėl kurio kyla ginčas
- Nesutarimas dėl grąžinimo priežasties: Pardavėjas gali nesutikti su jūsų nurodyta grąžinimo priežastimi. Pavyzdžiui, galite teigti, kad prekė yra su defektu, tačiau pardavėjas mano, kad ją sugadino pirkėjas. Arba galite teigti, kad prekė neatitinka aprašymo, tačiau pardavėjas mano, kad aprašymas buvo tikslus.
- Prekė grąžinama ne originalios būklės: Pardavėjas gali atsisakyti grąžinti prekę, jei ji grąžinama ne tokios būklės, kokios buvo išsiųsta. Tai gali būti apgadinimai, trūkstamos dalys arba naudojimo požymiai, kurių iš pradžių nebuvo.
- Įtarimas dėl sukčiavimo: Kai kuriais atvejais pardavėjai gali įtarti sukčiavimą, pavyzdžiui, kad grąžinamas ne tas pats daiktas, kuris buvo įsigytas, arba daiktas tyčia sugadinamas, kad būtų grąžinti pinigai.
- Bendravimo sutrikimas: Gali būti, kad pirkėjas ir pardavėjas nesusikalba aiškiai. Pardavėjas gali būti negavęs visos reikiamos informacijos arba jam gali būti sunku suprasti pirkėjo problemą.
- Laukiama daugiau informacijos: Pardavėjas gali laukti papildomos informacijos ar įrodymų iš pirkėjo, pavyzdžiui, sugadinto daikto nuotraukų arba išsamesnio problemos paaiškinimo.
Ką galite padaryti
Atkreipkite dėmesį, kad mūsų klientų aptarnavimo tarnyba susisieks su jumis dėl ginčo statuso.
Jei pardavėjas nepatvirtina jūsų ginčo grąžinimo, štai keletas veiksmų, kurių galite imtis:
1. Aiškiai bendraukite: Aiškiai ir pagarbiai bendraukite su mūsų klientų aptarnavimo tarnyba. Išsamiai paaiškinkite problemą ir pateikite visus patvirtinamuosius įrodymus, pavyzdžiui, nuotraukas ar vaizdo įrašus.
2. Pateikite visą reikiamą informaciją: Įsitikinkite, kad pateikėte visą reikiamą informaciją, kad galėtumėte aiškiai ir glaustai pristatyti savo atvejį, pateikite visus reikiamus dokumentus.
Būkite kantrūs: Ginčo procesas gali užtrukti. Būkite kantrūs ir leiskite mums ištirti problemą.