Kodėl mano siunta dar neišsiųsta?

 

Suprantame, jog nemalonu, kuomet vėluojama išsiųsti siuntą. Štai kelios priežastys, kodėl jūsų RRR.LT siunta gali vėluoti, ir kokių veiksmų galite imtis: 

Svarbi pastaba: RRR.LT yra platforma, jungianti automobilių dalių pirkėjus ir pardavėjus. Mes nesirūpiname siuntimu; kiekvienas atskiras pardavėjas yra atsakingas už jūsų užsakytų dalių siuntimą.

Siuntų vėlavimo priežastys

  • Užsakymų apdorojimas: Pardavėjui reikia laiko užsakymui apdoroti, t. y. patikrinti jūsų duomenis, patvirtinti mokėjimą ir paruošti prekes. Užimtais laikotarpiais tai gali užtrukti ilgiau. Taip pat užtrunka ir užsakymų, kuriuose yra kelios prekės, apdorojimas.
  • Dalių prieinamumas: Jei užsakyta dalis nėra iškart prieinama, jos išsiuntimas gali užtrukti ilgiau.
  • Apmokėjimo patvirtinimas: Kartais mokėjimas neįvyksta, ir tokiu atveju užsakymas negali būti suformuotas.
  • Neteisingas pristatymo adresas: Jei kyla problemų dėl jūsų adreso (pvz., jis yra netikslus arba neteisingas), turėsime su jumis susisiekti, kad jį ištaisytume prieš išsiunčiant prekę.
  • Nenumatytos situacijos: Retais atvejais dėl nenumatytų įvykių, pvz.: techninių trikdžių ar ekstremalių oro sąlygų, gali vėluoti.

Ką galite padaryti, jei turite paskyrą

1. Patikrinkite užsakymo būseną: Prisijunkite prie savo RRR.LT paskyros ir eikite į savo užsakymo istoriją, kad pamatytumėte dabartinę užsakymo būseną.

2. Peržiūrėkite užsakymo patvirtinimo el. laišką: Įsitikinkite, kad visi užsakymo patvirtinimo el. laiške pateikti duomenys yra teisingi, ypač pristatymo adresas.

Suprantame, kad laukimas gali varginti, tačiau vertiname jūsų kantrybę! Nors tiesiogiai nesiunčiame siuntų, esame pasirengę užtikrinti sklandų procesą ir tai, kad užsakymą gautumėte kuo greičiau.

Atkreipkite dėmesį, kad išsiuntus užsakymą gausite siuntimą patvirtinantį el. laišką su siuntos sekimo numeriu.