RRR.LT siūlome įvairias pristatymo galimybes, kad automobilių dalys jus pasiektų efektyviai.
Pristatymo vietos
Šiuo metu pristatome į žemyninę Europos Sąjungą, įskaitant:
- Austriją
- Belgiją
- Bulgariją
- Kroatiją
- Čekiją
- Daniją
- Estiją
- Suomiją
- Prancūziją
- Vokietiją
- Graikiją
- Vengriją
- Airiją
- Italiją
- Latviją
- Lietuvą
- Liuksemburgą
- Nyderlandus
- Lenkiją
- Portugaliją
- Rumuniją
- Slovakiją
- Slovėniją
- Ispaniją
- Švediją
Suprantame, kad gali būti apmaudu, jei jūsų šalies nėra šiame sąraše. Dedame visas pastangas plėtojant pristatymo galimybes ateityje.
Atkreipkite dėmesį, kad kai kurias mūsų platformoje paskelbtas dalis galite rasti mūsų „eBay“ paskyroje, kurioje siūlomos lankstesnės pristatymo galimybės.
Galimi pristatymo būdai
- Pristatymas į namus per kurjerį: Pasirinkite pageidaujamą kurjerių tarnybą, kuri pristatys prekes tiesiai į namus. Atkreipkite dėmesį, kad kurjeris gali paprašyti padėti iškrauti didesnius nei 31,5 kg siuntinius.
- Pristatymas į savitarnos siuntų terminalus / surinkimo punktus: Patogus prekių atsiėmimas jūsų pasirinktoje vietoje. Siuntiniai laikomi 5 kalendorines dienas. Atminkite, kad jei per šį laikotarpį siuntinio neatsiimsite, jis bus grąžintas pardavėjui.
- Atsiėmimas vietoje: Prekių atsiėmimas Pardavėjo sandėlyje. Gausite patvirtinimą, kai siuntinys bus paruoštas atsiimti.
Pristatymo terminai ir siuntų sekimas
- Jums atlikus apmokėjimą už automobilio detalę, pardavėjas supakuos jūsų užsakymą ir perduos jį kurjeriui.
- Gausite el. laišką su sekimo nuoroda, kad galėtumėte stebėti savo siuntinio kelionę, kai jis bus perduotas jūsų pasirinktam siuntimo partneriui.
- Užsakymų, kuriuose yra kelios skirtingų pardavėjų prekės, siuntiniai bus pristatomi atskirai.
- Gausite pranešimą el. paštu (o kai kuriais atvejais ir SMS žinute), kai jūsų siuntinys pasieks pasirinktą savitarnos terminalą arba surinkimo punktą
Pristatymo išlaidos
Pristatymo išlaidos priklauso nuo:
- Siuntos gavėjo šalies
- Produkto svorio ir matmenų
- Pardavėjo šalies
Jei prekes užsakote iš kelių skirtingų pardavėjų, galėsite pasirinkti skirtingus pristatymo būdus ir kasoje peržiūrėti bendrą pristatymo išlaidų sumą.
Pažeistos siuntos
- Apžiūrėkite siuntas jų pristatymo metu: Gavę siuntą įsitikinkite, jog nėra matomų siuntos pakuotės pažeidimų.
- Atsisakykite priimti pažeistą siuntą: Jei pastebėjote siuntos pakuotės pažeidimų, rekomenduojame atsisakyti ją priimti.
- Praneškite apie pažeidimus: Praneškite kurjeriui arba prekių atsiėmimo punkto darbuotojams, kad jie užpildytų pakuotės pažeidimo ataskaitą.
- Nufotografuokite pažeidimus: Padarykite kelias pakuotės ir matomų išorinių pažeidimų nuotraukas.
Po prekės priėmimo: Jei priimate pažeistą siuntą ir nepranešate apie pažeidimus kurjeriui/prekių atsiėmimo punkto darbuotojams, bus laikoma, jog prekė pristatyta nepažeista. Tačiau jei išpakavę radote pažeidimų, nufotografuokite juos ir kreipkitės į mūsų klientų aptarnavimo skyrių.
Svarbu:
- Savitarnos terminaluose neatsiimtos siuntos grąžinamos pardavėjui po 5 kalendorinių dienų.
- Atsiimti siuntinį tiesiogiai iš Pardavėjo sandėlio galima tik gavus patvirtinimą, kad siuntinys paruoštas.
- Siuntas pristatome tik į žemyninę Europos Sąjungą.