Tai, ar galite atšaukti užsakymą, priklauso nuo jo apdorojimo būsenos. Jei užsakymas dar nebuvo apdorotas ir išsiųstas, galbūt galėsite atlikti pakeitimus.
Kaip atšaukti užsakymą, jeigu turite paskyrą
Norėdami atšaukti užsakymą, atlikite šiuos paprastus veiksmus:
1. Eikite į savo paskyros skyrių „Mano užsakymai“.
2. Pasirinkite užsakymą, kurį norite atšaukti.
3. Jei pardavėjas dar nesupakavo jūsų užsakymo, pamatysite mygtuką „Atšaukti prekę“. Spustelėkite jį.
4. Pasirinkite atšaukimo priežastį.
5. Norėdami tęsti, spustelėkite „Atšaukti prekę“.
Atšaukus užsakymą, gausite patvirtinimo el. laišką. Grąžinimas gali užtrukti iki 10 dienų, kol pasieks jūsų sąskaitą.
Kaip atšaukti užsakymą, jei neturite paskyros
Norėdami atšaukti užsakymą, atlikite šiuos veiksmus:
1. Eikite į savo el. pašto dėžutę ir raskite užsakymo patvirtinimo el. laišką.
2. Slinkite žemyn iki užsakymo patvirtinimo el. laiško apačios. Spustelėkite Atšaukti Užsakymą.
3. Jei pardavėjas dar nėra supakavęs jūsų užsakymo, užsakymas bus atšauktas ir gausite tai patvirtinantį el. laišką.
Atkreipkite dėmesį, kad grąžinimas į jūsų sąskaitą gali užtrukti iki 10 dienų.
Ką daryti, jei mano užsakymas jau išsiųstas?
Jei užsakymas jau apdorotas ir išsiųstas, paprastai jo atšaukti neįmanoma. Tokiu atveju siūlome atsisakyti siuntos, kai ji bus pristatoma. Tuomet siuntinys bus grąžintas siuntėjui, o pinigai jums bus grąžinti, kai tik siuntinys pasieks pardavėją. Atsisakę siuntinio pristatymo, informuokite mus, kad galėtume imtis tolimesnių veiksmų.
Svarbi pastaba: galimybė atšaukti užsakymą nėra garantuota ir priklauso nuo užsakymo apdorojimo būsenos. Kuo greičiau susisiekę su klientų aptarnavimo tarnyba padidinsite sėkmingo atšaukimo tikimybę.