Negavau viso užsakymo. Ką turėčiau daryti?

 

Jei negavote viso užsakymo, nesijaudinkite – gali būti paprastas paaiškinimas. Štai ką turėtumėte žinoti:

  1. Užsakymai iš kelių pardavėjų
    Jei užsakysite iš skirtingų pardavėjų, dalys visada bus siunčiamos atskirai. Patikrinkite savo užsakymo informaciją, kad patvirtintumėte, ar taip yra.
     
  2. Užsakymai iš to paties pardavėjo
    Net jei visos prekės yra iš vieno pardavėjo, jos gali būti pristatomos atskirose pakuotėse. Dažniausiai jie siunčiami kartu, tačiau kartais jie siunčiami atskirai, atsižvelgiant į dydį ar vietą.
     
  3. Ką turėtum daryti
     
  • Patikrinkite sekimo informaciją ir sužinokite, ar pakeliui yra daugiau nei vienas siuntinys.
  • Jei visos siuntos iš pardavėjo atvyko ir kažko vis tiek trūksta, susisiekite su mūsų palaikymo komanda.
  • Kreipdamiesi įtraukite:
    Gautos siuntos nuotrauka (su pakuote ir etikete)
    Pastaba apie tai, kuri dalis (-ės) neatvyko
     

Patikrinsime problemą ir padėsime kuo greičiau ją išspręsti.