Jei negavote viso užsakymo, nesijaudinkite – gali būti paprastas paaiškinimas. Štai ką turėtumėte žinoti:
-
Užsakymai iš kelių pardavėjų
Jei užsakysite iš skirtingų pardavėjų, dalys visada bus siunčiamos atskirai. Patikrinkite savo užsakymo informaciją, kad patvirtintumėte, ar taip yra.
-
Užsakymai iš to paties pardavėjo
Net jei visos prekės yra iš vieno pardavėjo, jos gali būti pristatomos atskirose pakuotėse. Dažniausiai jie siunčiami kartu, tačiau kartais jie siunčiami atskirai, atsižvelgiant į dydį ar vietą.
-
Ką turėtum daryti
- Patikrinkite sekimo informaciją ir sužinokite, ar pakeliui yra daugiau nei vienas siuntinys.
- Jei visos siuntos iš pardavėjo atvyko ir kažko vis tiek trūksta, susisiekite su mūsų palaikymo komanda.
-
Kreipdamiesi įtraukite:
Gautos siuntos nuotrauka (su pakuote ir etikete)
Pastaba apie tai, kuri dalis (-ės) neatvyko
Patikrinsime problemą ir padėsime kuo greičiau ją išspręsti.