• Susisiekite
Lithuanian
US English (US)
GB English (UK)
RU Russian
LV Latvian
LT Lithuanian
Pagrindinis puslapis Užsakymo klausimai

    Please fill out the contact form below and we will reply as soon as possible.

    Užsakymai

    Super Administrator

    Written By guoda.aleksandraviciute (Super Administrator)

    Updated at May 28th, 2025

    Temos

    Kaip pateikti užsakymą? Kaip pakeisti siuntos gavėjo adresą? Kaip pakeisti el. pašto adresą? Kaip gauti sąskaitą faktūrą? Kodėl mano užsakymas pažymėtas kaip neapmokėtas? Kodėl užsakymas buvo apmokestintas du kartus? Ar galiu pakeisti arba atšaukti užsakymą? Kodėl mano užsakymas buvo atšauktas? Ar galiu pirkti be PVM?

     

    Kaip pateikti užsakymą? 

    Kaip pakeisti siuntos gavėjo adresą?

    Kaip pakeisti el. pašto adresą?

    Kaip gauti sąskaitą faktūrą?

    Kodėl mano užsakymas pažymėtas kaip neapmokėtas?

    Kodėl užsakymas buvo apmokestintas du kartus?

    Ar galiu pakeisti arba atšaukti užsakymą?

    Kodėl mano užsakymas buvo atšauktas?

    Ar galiu pirkti be PVM? 

    Was this article helpful?

    Give feedback about this article

    Susiję straipsniai

    Kaip ištrinti savo paskyrą?

      Norėdami ištrinti savo paskyrą, turite kreiptis į mūsų klientų aptarnavimo skyr...

    Ką daryti, jei gavau sugadintą prekę?

      Jei gavote pažeistą prekę ir nuo produkto gavimo dar nepraėjo 14 dienų, galite ...

    Kokie yra siuntos pristatymo būdai?

      RRR.LT siūlo pristatymą į namus per pasirinktą kurjerių tarnybą (DPD, UPS, GLS,...

    Kiek dienų turiu grąžinti prekę?

      Grąžinimo laikotarpis yra 14 dienų. Šis 14 dienų laikotarpis pradedamas skaičiu...

    Sveiki atvykę į RRR.LT pagalbos centrą!

        • Apie mus
        • Karjera
        • Prekiaukite
        • Privatumo politika
        • Taisyklės

        ©2025 RRR.LT. Visos teisės saugomos.

        Knowledge Base Software by Helpjuice