Siuntos sekimas

 

Štai keli būdai, kaip galite gauti naujausią informaciją apie savo siuntos būseną:

1. Prisijungę prie savo RRR.LT paskyros

Patogiausias būdas sekti savo užsakymą - prisijungti prie savo RRR.LT paskyros. Štai kaip tą padaryti:

1) Prisijunkite: Eikite į RRR.LT svetainę ir prisijunkite prie savo paskyros naudodami savo vartotojo vardą ir slaptažodį. 
2) Eikite į užsakymų istoriją: Prisijungę eikite į užsakymų istoriją arba skiltį „Užsakymai“. Šiuos pasirinkimus rasite savo profilio meniu. 

3) Peržiūrėkite užsakymo informaciją: Spustelėkite ant konkretaus jus dominančio užsakymo, o naujame lange turėtumėte pamatyti užsakymo informaciją, įskaitant ir dabartinę siuntos būseną. 

4) Užsakymo sekimas: Spustelėkite „Sekti užsakymą“ ir būsite nukreipti į vežėjo svetainę, kurioje galėsite sekti siuntą. Kitu atveju nukopijuokite sekimo numerį.

2. Naudodami sekimo numerį siuntos vežėjo interneto svetainėje (jei neturite RRR.LT paskyros)

Gavę išsiuntimą patvirtinantį el. laišką, jame taip pat rasite siuntos sekimo numerį. Šiuo numeriu galite sekti savo užsakymą tiesiogiai vežėjo svetainėje.

1) Susiraskite siuntos sekimo numerį: Ieškokite sekimo numerio siuntos išsiuntimą patvirtinančiame el. laiške. 

2) Apsilankykite siuntos vežėjo svetainėje: Nustatykite, kuris vežėjas gabena jūsų siuntą (pvz.: DPD, FedEx, UPS ir kt.). Vežėjas taip pat bus nurodytas prekių išsiuntimą patvirtinančiame el. laiške. Eikite į vežėjo svetainę.  

3) Įveskite siuntos sekimo numerį: Įveskite sekimo numerį į vežėjo svetainės sekimo laukelį ir spustelėkite „Sekti“ arba panašų mygtuką. 

4) Peržiūrėkite sekimo informaciją: Vežėjo svetainėje pateikiama išsami informacija apie jūsų siuntos judėjimą, įskaitant dabartinę jos buvimo vietą ir numatomą pristatymo datą.

Jei nerandate siuntos sekimo informacijos

Jei sunku rasti sekimo informaciją, galite susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo komanda. Mes mielai padėsime jums sekti jūsų užsakymą.

Užsakymo sekimas

Kai užsakymas bus išsiųstas, gausite siuntimą patvirtinantį el. laišką su sekimo numeriu. Šį sekimo numerį galite naudoti vežėjo svetainėje tam, kad stebėti siuntos judėjimą.Taip galėsite gauti naujausią informaciją apie savo siuntinio buvimo vietą ir numatomą pristatymo datą. 

Jei siunta vėluoja

Jei siunta vėluoja ilgiau nei numatyta, kreipkitės į mūsų klientų aptarnavimo skyrių. Pasistengsime ištirti situaciją ir jums pateikti naujausią informaciją.