Kodėl mano užsakymas sistemoje pažymėtas kaip pristatytas, nors jis nebuvo pristatytas?

 

Jei jūsų užsakymas pažymėtas kaip pristatytas, bet jo negavote, atlikite šiuos veiksmus:

1. Patikrinkite aplinką: pasidairykite aplink savo sklypą, pasiklauskite kaimynų, pastato administracijos.

2. Patikrinkite siuntos sekimo informaciją:

Neregistruoti vartotojai: Jei užsakymą pateikėte kaip svečias, siuntos sekimo nuorodą rasite jos išsiuntimą patvirtinančiame el. laiške. Naudodamiesi šia nuoroda patikrinkite siuntimo būseną.

Registruoti vartotojai: Jei turite paskyrą mūsų sistemoje, galite sekti savo užsakymą naudodamiesi prekės išsiuntimą patvirtinančiame el. laiške nurodyta sekimo nuoroda, arba prisijungę prie savo paskyros mūsų svetainėje, spustelėję „Užsakymai“, pasirinkę norimą užsakymą, o tuomet paspaudę „Sekti užsakymą“.

3. Kreipkitės į siuntų pristatymo tarnybą: kai turėsite sekimo informaciją, susisiekite tiesiogiai su vežėju ir pasiteiraukite apie pristatymo detales.

4. Susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo skyriumi: jei susisiekę su siuntų tarnyba vis tiek negavote informacijos apie savo siuntą, kreipkitės į mūsų klientų aptarnavimo skyrių nurodydami užsakymo numerį ir mielai jums padėsime.