Jei jūsų užsakymas pažymėtas kaip pristatytas, bet jo negavote, atlikite šiuos veiksmus:
1. Patikrinkite aplinką: pasidairykite aplink savo sklypą, pasiklauskite kaimynų, pastato administracijos.
2. Patikrinkite siuntos sekimo informaciją:
Neregistruoti vartotojai: Jei užsakymą pateikėte kaip svečias, siuntos sekimo nuorodą rasite jos išsiuntimą patvirtinančiame el. laiške. Naudodamiesi šia nuoroda patikrinkite siuntimo būseną.
Registruoti vartotojai: Jei turite paskyrą mūsų sistemoje, galite sekti savo užsakymą naudodamiesi prekės išsiuntimą patvirtinančiame el. laiške nurodyta sekimo nuoroda, arba prisijungę prie savo paskyros mūsų svetainėje, spustelėję „Užsakymai“, pasirinkę norimą užsakymą, o tuomet paspaudę „Sekti užsakymą“.
3. Kreipkitės į siuntų pristatymo tarnybą: kai turėsite sekimo informaciją, susisiekite tiesiogiai su vežėju ir pasiteiraukite apie pristatymo detales.
4. Susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo skyriumi: jei susisiekę su siuntų tarnyba vis tiek negavote informacijos apie savo siuntą, kreipkitės į mūsų klientų aptarnavimo skyrių nurodydami užsakymo numerį ir mielai jums padėsime.