Jūsų užsakymai yra pakuojami labai kruopščiai tam, kad būtų pristatyti puikios būklės. Tačiau, nepaisant visų pardavėjo pastangų, kartais prekės gali būti pažeistos gabenimo metu. Jei gavote pažeistą siuntą, atlikite šiuos veiksmus:
1. Pristatymo metu apžiūrėkite pakuotę
Prieš priimdami siuntą iš vežėjo, atidžiai apžiūrėkite, ar ant jos nėra pažeidimų. Ieškokite įlenkimų, įplėšimų, apgadintų kampų ar kitų požymių, kad turinys galėjo būti pažeistas.
2. Atsisakykite priimti siuntą (jei pakuotė pažeista)
Jei įtariate, kad siuntos turinys gali būti sugadintas ir nebetinkamas naudoti, turite teisę atsisakyti priimti prekę. Praneškite vežėjui, kad atsisakote siuntinio dėl pažeidimų, ir nedelsdami susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo tarnyba.
3. Priimkite siuntą ir įforminkite pažeidimus (tais atvejais, kai pažeidimai menki arba jau priėmėte siuntą)
Jei pakuotės pažeidimai atrodo nedideli arba jei jau priėmėte siuntą, atsargiai atidarykite pakuotę ir apžiūrėkite jos turinį. Padarykite keletą nuotraukų:
- Pažeistos pakuotės išorės
- Sugadintų daiktų (parodant žalos mastą)
- Bendra pakuotės nuotrauka (žala galėjo atsirasti dėl netinkamų pakavimui skirtų medžiagų).
Tuomet užpildykite grąžinimo formą. Pateikus formą, išsiųsime jums išsamias grąžinimo instrukcijas el. paštu. Norėdami pasinaudoti nemokamu grąžinimu, vadovaukitės mūsų pateiktu siuntimo būdu. Negalime kompensuoti siuntimo išlaidų už grąžinimą, atliktą ne pagal mūsų procesą.
Jei kurjeris neatvyksta paimti jūsų siuntos per 2 darbo dienas nuo grąžinimo formos užpildymo, susisiekite su mumis.
Informuosime jus, kai pakuotė bus grąžinta pardavėjui.
Sudužęs stiklas
Jei gavote siuntą su sudužusiu stiklu, atlikite šiuos veiksmus:
- Nelieskite dužusio stiklo: Siekiant jūsų saugumo, venkite liesti sudužusias dalis.
- Fotografuokite: Padarykite aiškias pažeistos pakuotės (išorės ir vidaus) ir sudaužyto stiklo nuotraukas.
- Kreipkitės į klientų aptarnavimo skyrių: Nedelsdami susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo skyriumi, nurodykite užsakymo numerį ir pateikite nuotraukas, kad galėtume išspręsti šią situaciją.
Mūsų įsipareigojimas
Suprantame, kaip nemalonu gauti sugadintą prekę, tad siekiame, kad šios situacijos sprendimo procesas būtų kuo sklandesnis ir jums nesukeltų rūpesčių. Dirbsime greitai, kad užtikrintume, jog jums būtų grąžinti visi pinigai už sugadintą dalį.